Ehtomme vaihtelevat sen mukaan, oletko tehnyt ostoksen verkkokauppamme kautta vai oletko tehnyt räätälöidyn ostoksen. Siksi olemme jaotelleet ehtomme otsikoiden "Tilaustuotteet" ja "Verkkokauppa".
Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
Joukkuetilausten ehdot ja edellytykset
Sitova ostosopimus syntyy vasta, kun olet saanut tilausvahvistuksen CHOPARilta.
Tilaushetkellä ilmoitettu hinta on voimassa oleva hinta. Kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron, ellei toisin mainita.
Varaukset tehdään seuraaville henkilöille:
- Valuutanmuutokset
- Ylivoimainen este
- Toimituksen laiminlyönti
- Verotukselliset muutokset
- Varastosta loppuneet tuotteet ja tulostusvirheet
Vähintään 20 000 Tanskan kruunun suuruisissa tilauksissa 30 % tilauksen määrästä veloitetaan ennakkoon maksettavaksi 5 päivän kuluessa. Loput tilauksen määrästä laskutetaan 8 päivän maksuajalla, joka lasketaan tavaroiden lähetyspäivästä.
Alle 20 000 Tanskan kruunun tilauksista laskutetaan tilausmäärä 8 päivän maksuajalla, joka lasketaan tavaroiden lähetyspäivästä.
Kaikki CHOPARin tavarat ovat laatutavaroita. Jos tuotteessa on vastoin odotuksia vika tai puute, sinun on tietenkin otettava meihin yhteyttä. Teemme kaikkemme ratkaistaksemme reklamaation, ja yleensä tuote korjataan tai vaihdetaan.
Yleissääntönä on, että tilauksesta valmistettuja tuotteita ei voi vaihtaa. Jos tilauksessa on virhe, pyrimme yhdessä kanssasi selvittämään virheen syyn ja sopimaan siten molempia osapuolia tyydyttävästä ratkaisusta. Sinun on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut virheen. Jos reklamoit 2 viikon kuluessa, reklamaatio katsotaan aina ajoissa tehdyksi.
CHOPAR ei anna takuuta glitterille, kiville, paljeteille, pitsille, verkolle ja vastaaville.
Kaikkien pukujemme toleranssi on +/-2 cm.
Jos esinettä ei voida korjata, on ommeltava uusi. Teemme kaikkemme, jotta tämä tapahtuisi nopeasti, mutta koska kyseessä on tilaustyö, on odotusaikaa odotettava kappaleen tyypistä ja määrästä riippuen. Edellytyksenä on tietenkin, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen vääränlaisen käytön tai muun vikaan johtaneen vahingollisen toiminnan seurauksena.
Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä 8 viikkoa tilauspäivästä. Katso aina CHOPARilta saamasi tilausvahvistus.
Ostajalta laskutetaan kulloinkin voimassa oleva rahtihinta.
Jos haluat, että joko jumppavaatteisiin tai takkeihin tehdään erikoismalleja, noudatetaan seuraavia sääntöjä:
1. Tilauksen on oltava vähintään 15 kappaletta.
2. Kehittelyn hinta määräytyy, kun tiedämme tehtävän laajuuden. Ota meihin yhteyttä ja ilmoita vaatimuksesi saadaksesi hinnan.
3. Sinulla on mahdollisuus teettää ompelukappale suunnittelustasi. Jos haluat useamman kuin yhden ommellun näytteen, tämä maksaa 700 DKK per osa.
CHOPAR omistaa ensimmäisen ommellun näytteen.
CHOPARilla on oikeudet kaikkiin malleihin, myös erikoismalleihin.
Räätälöinti +/- säären tai hihan pituudella. Tämä sisältää lisähinnan
Tilaustuotteiden, jotka on valmistettu erityisesti tiimiäsi varten, peruuttaminen tai kappalemäärän vähentäminen ei ole mahdollista. Jos kyseessä on varastossa oleva tuote varastovärissä, tilaus voidaan joissakin tapauksissa peruuttaa, mutta kaikki yksiköiden valmistamisesta aiheutuneet kustannukset laskutetaan.
Osana palveluamme voit tilata uudelleen vain yhden kappaleen räätälöityä tuotetta samaan kauteen kuin päätilauksesi. Sublimaatiopukujen vähimmäismäärä on kuitenkin 3 kappaletta. Tilausta käsitellään täysin uutena tilauksena toimitusajan, rahdin, hinnan jne. osalta. Yksittäisten kappaleiden tuotantoprosessi on kuitenkin hyvin kallis, minkä vuoksi on varauduttava vähintään 20 %:n lisähintaan kappaletta kohti verrattuna 6-15 kappaleen hintaan. Joidenkin tuotetyyppien, kuten sublimoitujen tuotteiden, lisämaksu on korkeampi. Kysy hintoja ja vaihtoehtoja CHOPARilta.
CHOPAR pidättää itsellään täyden omistusoikeuden ja siihen liittyvät oikeudet tavaroihin, kunnes lopullinen maksu on suoritettu.
Kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi rahdinkuljettajalle tai postille. Jos rahdinkuljettajan kanssa on etukäteen sovittu, että tavarat voidaan jättää ilman kuittia, CHOPAR ei ole vastuussa, jos tavarat katoavat tai vahingoittuvat.
Jos toimitus estyy kokonaan tai osittain ylivoimaisen esteen vuoksi, se vapauttaa CHOPARin kaikesta vastuusta. Ylivoimaiseen esteeseen kuuluvat työtaistelut, sota, sisällissota, saarto, tiesulut, kuljetusten viivästyminen, poliittiset levottomuudet, hallituksen väliintulo, polttoaineen puute tai muut ulkoiset olosuhteet, jotka vaikuttavat toimitukseen.
CHOPARin ostajalle tai ostajan neuvonantajalle antamaa teknistä neuvontaa on pidettävä ainoastaan suuntaa-antavana ja ilman CHOPARin vastuuta.
CHOPARin työntekijät eivät ole vastuussa siitä, että pukujen suunnittelu on voimassa olevien kilpailusääntöjen mukaista.
CHOPAR on vastuussa henkilö- tai omaisuusvahingoista, jotka johtuvat toimitettujen tuotteiden vioista tai puutteista, vain siinä määrin kuin CHOPAR on pakottavan lainsäädännön mukaan vastuussa.
CHOPAR ei kuitenkaan ota vastuuta liiketoiminnan menetyksestä, ajanhukasta, voitonmenetyksestä tai muusta välillisestä vahingosta.
CHOPAR kehittää jatkuvasti tuotteitaan ollakseen kehityksen kärjessä. Pidätämme siksi oikeuden tehdä muutoksia malleihin, valikoimaan, väreihin ja hintoihin luetteloissa ja verkkosivustolla.CHOPARilla on oikeudet kaikkiin malleihin, myös erikoismalleihin.
Verkkokaupan ehdot
Sitovaa ostosopimusta ei ole tehty ennen kuin olet saanut tilausvahvistuksen CHOPARilta.
Tilaushetkellä ilmoitettu hinta on voimassa oleva hinta. Kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron, ellei toisin mainita.
Varaukset tehdään seuraaville henkilöille:
- Valuutanmuutokset
- Ylivoimainen este
- Toimituksen laiminlyönti
- Verotukselliset muutokset
- Varastosta loppuneet tuotteet ja tulostusvirheet
CHOPARin tukkuliikkeet ja alihankkijat tekevät varauksia loppuunmyytyjen tuotteiden ja pidennettyjen toimitusaikojen osalta.
Huomaa, että lähetämme tilaukset, kun ne ovat valmiit. Tämä tarkoittaa sitä, että jos olet tilannut tavaroita myöhemmällä toimituspäivällä, tilaus toimitetaan yhdessä tämän päivämäärän jälkeen. Päiväys näkyy tilausvahvistuksessa sen nimikkeen kohdalla, jonka toimitusaika on myöhäisempi.
Jos olet päättänyt noutaa tilauksen osoitteestamme, saat sähköposti- tai tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.
Voit tilata ja maksaa verkossa osoitteessa:
Dankort
MobilePay
MasterCard
Visa (Visa)
Lasku (kun tilaat yritykselle tai organisaatiolle)
Kaikki CHOPARin tuotteet ovat laatutuotteita. Jos tuotteessa on vastoin odotuksia vika tai puute, sinun on tietenkin otettava meihin yhteyttä. Teemme kaikkemme ratkaistaksemme valituksen, ja yleensä tuote korjataan tai vaihdetaan.
Jos haluat palauttaa tuotteen valituksen tai virheellisen toimituksen vuoksi, täytä ja liitä palautuslomakkeemme tuotteen mukana. CHOPAR kieltäytyy palauttamasta tuotteita, jotka on palautettu postiennakolla tai jotka on lähetetty ilman postimaksua, ellei asiasta ole sovittu. Katso palautusilmoitus alla.
Tanskan tavaranmyyntilain mukaan sinulla on 2 vuoden takuu. Lähtökohtaisesti tuote korjataan, jos tuotteessa on näkyvä tehdasvika. Jos tuotetta ei voida korjata, se vaihdetaan uuteen, samankokoiseen ja -malliseen tuotteeseen. Tämä edellyttää tietenkin, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vian aiheuttaneen vahingollisen toiminnan seurauksena.
CHOPAR ei anna takuuta glitterille, kiville, pitsille, verkolle ja vastaaville.
Kaikkien pukujemme toleranssi on +/-2 cm.
Sinun on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut vian. Jos reklamoit 30 päivän kuluessa, reklamaatio katsotaan aina oikea-aikaiseksi.
CHOPAR tarjoaa 30 päivän täyden palautusoikeuden, joka on voimassa siitä päivästä, kun vastaanotat tuotteen. Tuote on palautettava käyttämättömänä ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Tuotteita, joissa on tahroja tai hajuja (esimerkiksi savua), ei hyväksytä palautettaviksi.
TÄRKEÄÄ: Tuote voidaan palauttaa vain, jos kaikki etiketit ovat ehjät ja edelleen kiinni tuotteessa. Tämä varmistaa, että saat aina käyttämättömän tuotteen.
Palauttaminen on ostajan vastuulla ja kustannuksella. Kaikki palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti.
Jos käytät mukana tullutta palautustarraa, palautuksesta vähennetään automaattisesti 49 DKK. Rahat palautetaan automaattisesti samalle kortille, jolla maksu on tehty.
Jos haluat vaihtaa toiseen kokoon, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.
Palautuspaketteja, jotka lähetetään noutopisteeseen, ei hyväksytä – paketti on lähetettävä osoitteeseemme, ellei muuta ole mainittu palautuslomakkeessa.
Lataa palautuslomake – Tanska
Lataa palautuslomake – Englanti
Tuotteita, joissa on painettu logo tai muu painatus, ei yleensä voi palauttaa. Tämä koskee esimerkiksi seuralogolla tai tapahtumalogolla varustettuja tuotteita.
Tärkeää: Muista täyttää palautuslomake.
Noutamatta jääneet paketit hyvitetään samalle tilille, jolta maksu on tehty. Noutamattomista paketeista peritään 100 DKK käsittelymaksu.
Palautusosoite:
Østergade 54C, 7430 Ikast
(Kun käytät mukana tullutta palautustarraa, paketti lähetetään automaattisesti tähän osoitteeseen.)
Verkkokaupasta tilatut varastotuotteet lähetetään 1-2 päivän kuluessa, ellei toisin ilmoiteta.
Koska me CHOPARissa myymme valikoituja tilaustuotteita, niiden toimitusaika voi olla pidempi. Tämä merkitään tuotteeseen.
Ostajalta laskutetaan kulloinkin voimassa oleva toimitushinta.
Jos olet päättänyt noutaa tilauksen osoitteestamme, saat sähköposti- tai tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.
CHOPAR pidättää itsellään täyden omistusoikeuden ja siihen liittyvät oikeudet tavaroihin, kunnes lopullinen maksu on suoritettu.
Kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi rahdinkuljettajalle tai postille. Jos rahdinkuljettajan kanssa on etukäteen sovittu, että tavarat voidaan jättää ilman kuittia, CHOPAR ei ole vastuussa, jos tavarat katoavat tai vahingoittuvat.
Jos toimitus estyy kokonaan tai osittain ylivoimaisen esteen vuoksi, se vapauttaa CHOPARin kaikesta vastuusta. Ylivoimainen este sisältää työtaistelut, sodan, sisällissodan, saarron, saartojen, sulkemisten, poliittisten levottomuuksien, hallituksen väliintulon, polttoaineen puutteen, luonnonkatastrofit tai muut ulkoiset olosuhteet, jotka vaikuttavat toimitukseen.
CHOPARin ostajalle tai ostajan neuvonantajalle antamaa teknistä neuvontaa on pidettävä ainoastaan suuntaa-antavana ja ilman CHOPARin vastuuta.
CHOPAR on vastuussa henkilö- tai omaisuusvahingoista, jotka johtuvat toimitettujen tuotteiden puutteista tai virheistä, vain siinä määrin kuin CHOPAR on pakottavan lainsäädännön mukaan vastuussa.
CHOPAR ei kuitenkaan ota vastuuta liiketoiminnan menetyksestä, ajanhukasta, voitonmenetyksestä tai muusta välillisestä vahingosta.
CHOPAR kehittää jatkuvasti tuotteitaan ollakseen kehityksen kärjessä. Pidätämme siksi oikeuden tehdä muutoksia malleihin, valikoimaan, väreihin ja hintoihin luetteloissa ja verkkosivustolla.
Henkilötietoja käytetään ainoastaan tilauksen yhteydessä. CHOPAR käsittelee kaikkia henkilötietoja 100-prosenttisesti luottamuksellisesti ja henkilötietolain mukaisesti. Luottokorttitiedot lähetetään PBS:lle salattuna SSL-yhteydellä (Secure Socket Layer) Voit tarkistaa, lähetätkö suojatulta verkkosivustolta, etsimällä selaimesi alareunassa olevan riippulukon.
Puuttuva