Palautusehdot

VERKKOKAUPPATILAUKSET

CHOPAR hyväksyy asiakkaiden palautukset verkkokaupasta seuraavin ehdoin:

Kaikki palautuspyynnöt tulee tehdä viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet eivät saa olla käytettyjä tai pestyjä, ja niissä on oltava kaikki etiketit kiinnitettyinä alkuperäisessä muodossa ja kunnossa. Tarkastamme kaikki palautukset huolellisesti.

Kuinka palautan tuotteen?

Kiinnitä ennakkoon maksettu palautusetiketti (lähetetään tilauksen mukana) pakkaukseen. Jos et löydä tarraa tai olet kadottanut sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos käytät alkuperäistä pakkausta, varmista, että peität alkuperäisen etiketin kokonaan. Palautettavat tuotteet tulee olla huolellisesti pakattu kuljetusta varten. Vie paketti PostNordin toimipisteeseen ja muista pyytää kuitti.

Huomaa, että emme vaihda tuotteita. Jos haluat muuttaa kokoa tai väriä, suosittelemme uuden tilauksen tekemistä.

Kun palautuksesi on rekisteröity varastollamme, aloitamme rahojen palautuksen.
Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme maksetun toimitusmaksun. Jos sen sijaan palautat vain osan alkuperäisen tilauksen tuotteista, palautuksesta vähennetään toimitusmaksu.
Rahan palautuminen CHOPARin tililtä voi kestää kaksikin viikkoa.

Jos olet tilannut yrityksenä, yhdistyksenä tai seurana ja maksanut laskulla, pyydämme sinua lähettämään tilinumerosi ja BIC-koodisi asiakaspalveluumme rahan palautusta varten.

Tärkeää!
Logoilla, strasseilla tai paljeteilla tilatut varastotuotteet katsotaan räätälöidyiksi, eikä niissä ole palautusoikeutta. Tuotteita, joissa on esim. seuran tai joukkueen logo ei pääsääntöisesti voi palauttaa. Poikkeuksena on valmistajan virhe tai vika. 

JOUKKUETILAUKSET

Joukkuetilaukset ovat aina kustomoituja; siksi näitä tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, paitsi jos kyseessä on valmistajan virhe tai vika.

VIALLISEN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Mikäli odotusten vastaisesti tuotannossa on tapahtunut virhe, älä epäröi olla yhteydessä meihin. Teemme ehdottoman parhaamme, että kyseinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen.

Virheen sattuessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua reklamaation käsittelyssä. Käsittelyä nopeuttaa, mikäli voitte toimittaa valokuvat sähköpostitse virheestä. Me vastaamme mahdollisista reklamaatioon liittyvistä postituksesta aiheutuvista kustannuksista.

Mikäli tilauksessa on virhe, tulemme yhteistyössä löytämään ratkaisun tapahtuneeseen virheeseen, joka tyydyttää molempia osapuolia. Mahdollisesta virheestä tulee reklamoida kohtuullisen ajan kuluessa. Mikäli ilmoitus virheestä tulee kahden kuukauden kuluessa, katsomme tämän aina kohtuulliseksi ajaksi.

Emme anna takuuta glitter, pitsi, mesh ja vastaaville kankaille emmekä strasseille ja paljeteille.
Kaikkien pukujemme toleranssi on +/-2 cm.

Mikäli tuotetta ei voi korjata, korvaamme tuotteen uudella vastaavalla tuotteella. Teemme parhaamme, että reklamaatio käsitellään mahdollisimman nopeasti.  Koska kyseessä on kustomoitu tuote, vaikuttaa aikaan virheen luonne ja sen hetkinen tilausten määrä.

Reklamaation tulee olla oikeutettu, eikä siihen ole voinut johtaa tuotteen väärinkäyttö tai muu tuotteen vahingoittaminen.

MUUTOKSET JA PERUUTUKSET

Verkkokauppatilauksia ei voida peruuttaa tilauksen lähetyksen jälkeen.

Joukkuetilaukset voidaan peruuttaa tai muokata kahden päivän sisällä tilausvahvistuksen vastaanottamisesta ennen tuotantoon luovuttamista.

Peruutuksia ei voi tehdä jo tuotannossa olevista joukkuetilauksista. 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää. Mikäli jo vahvistettu tilaus peruutetaan, asiakas vastaa itse kustannuksista.